6 Mayıs 2013 Pazartesi

Bu hafta sonu bloggerbazaar 'a gittik =)


Herkese merhaba! :)

Bu hafta sonu Pazar günü Tepebaşı Curcuruna ' da bloggerbazaar etkinliği vardı ve bizde Atölye Color davetliydik. Birbirinden renkli takılarımızla birlikte etkinilğe katıldım. Orda çok sevgili bloggerlarımız Duygu Şenyürek, Nimo stylo Ceren Hanım,  Moda Duygusu Duygu Cinislioğlu ve Eba Design 'den Esra Hanım vardı, Hepsiyle tanışma fırsatı yakaladım, fotoğraflarımız çekildi ve hediyelerini verdim kabul ettiler çok teşekkür ederiz =) Biraz yoruldum tabii ama çok eğlendim süper bir yerdi. Kısacası bu hafta sonu çok güzel geçti =) Yazımı etkinlikte çekildiğimiz fotoğraflarla bitiriyorum herkese mutlu bir hafta diliyorum =) Bu arada takılarımıza bakmayı unutmayın butikconcept.com 'da satıştayız ve çok yakında mecrea.com 'da olucaz =)









Sevgiler!

İletişim için: esratukle@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder