10 Mayıs 2013 Cuma

Anneler Günü Kutlu Olsun =)


Herkese merhaba! :) 

Bu Pazar Anneler günü, Kutlu ve Mutlu olsun. Bende bir anne olarak çok mutluyum tabi ki :) Herkes gibi benim de dileğim Annelerimiz hep yanımızda olsun ve benim gibi Anneleri Allah çocuklarından hiç ayırmasın, bu güzel dilek için kocaman Amin diyorum ben, sizin de dediğinizi duyar gibiyim :) Anneler günü dolayısıyla çok güzel kampanyalar var. Butik Concept Atölye Color 'ın Takılarını Kombin yaptı hem sizin için hem de bitanecik Anneniz için :) Linki veriyorum buradan bakabilirsiniz http://www.butikconcept.com/Atolye-Color  Bu hafta güzel bir haber daha birbirinden Renkli, enerji veren takılarımızla Mecrea.com 'dayız :) Orada da çok güzel kampanyalar var bakmanızı öneriyorum. Linki Burada bakabilirsiniz http://mecrea.com/atolye-color/35935 Bir de İnstagram da Çekilişimiz var ve Kazanan istediği bilekliği şecebilir kaçırmayın derim çok eğlenceli İnstagram @atolyecolor 'ı tıklayın:) Hekese mutlu bir hafta sonu diliyorum Size Rengarenk takılarımızla veda ediyorum Hoşçakalın =) 










Sevgiler!

İletişim için: esratukle@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder