29 Mart 2013 Cuma

Atölye Color Çalışıyor :)

Herkese merhaba! :)

Nisan geldi bahar geldi güneşli günler bizi bekliyor! Ben de havaların ısınmasıyla birlikte yeni projeler hazırlıyorum ve görüşmelerim devam ediyor. Atölye Color'ın birbirinden renkli takılarını internete taşımak için çalışıyorum, Ve çok güzel takılar hazırlıyorum sizler için. Bu hafta sonu hava çok güzel olucakmış bir duyum aldım. Yolunuz Galata'ya düşerse Gulcin Uzunalan Butik&showroom'a bekleriz :) Yazımı renkli takılarımın olduğu fotoğraflarla bitiriyorum herkese bol güneşli bir hafta sonu diliyorum. :)






Sevgiler!

İletişim için: esratukle@gmail.com

4 yorum:

  1. renkler harika :)

    Blogunun yeni takipcisi oldum, ben de beklerim :)

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkür ederim hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil